Bahar Bayramına Yetiştik.



Çok şükür,
Çok şükür,
Çok şükür....Yetişebildik...!



Kara kışı atlatıp,bahara çıkabildik,çok şükürün fotoğraflarını da MERİH'e çektirebildik.


Öyle-böyle açtık işte...!




Açtık ki ne açtık ele avuca sığamaz olduk...



Öte yandan ,
kış korudu,
ayaz korudu,
börtü böcek korudu da bizi,


Ahhhh...! İnsanlar sizden koruyamadık yine kendimizi...!
Üzerimize böyle sıkıp siprey boyayı ne anladınız ki...?


Kokumuz bu kadar güzelken hepimizin, 

Niye kirlettin üzerimizi ben anlamadım...!


Yürüyüş yolunuza,
her zorluğu aşıp-yetişip 

MERHABA

 demek isterken size.
üstümüze basıp geçmenize bile ses etmedik...!


Niye bu kadar kötüsünüz diye de sormayacacağım...!


Yorumlar

  1. Aaa.. aramızda şuncacık mesafe var, yine de burada çiçekler uykuda :( Neyse, dün bir salkım söğüt gördüm yeşermiş nihayet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülin'cim çok zor durdular,güneş çıkınca açıverdiler çok şükür.

      Sil
  2. Harika fotoğraf Merih hanım. Bir de doğayı kendi haline bırakabilsek. Çok güzel dile getirmişsiniz siz de. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Harika fotoğraf Merih hanım. Bir de doğayı kendi haline bırakabilsek. Çok güzel dile getirmişsiniz siz de. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem'cim teşekkür ederim.
      Ahh....! Doğa kendine kalsa bize ne güzelikler sunacak.

      Sil
  4. Kanserli hücreler gibi insanoğlu dünyada hızla çoğalıp etrafına zarar veriyor.

    Bloğun yeni hali ne cici olmuş, güle güle kullan.

    Bahar her şeye rağmen çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan'nım ne güzel tanımlamışsın, ( İNSANI...!) Yüreğine sağlık.

      Bloğuma bahar gelsin istedim .
      Teşekkür ederim.

      Sil
  5. Ay ne güzel açmışlar, mis gibi, bakalım bizim burada ne zaman açacaklar? Bloğun değişmiş, yorum kutusu açılmadı ama yorum yapılabiliyor yine de..güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjdem açtılar valla zorlada olsa,güneşi görünce açıverdiler hemencecik.
      Bloğuma bahar gelsin istedim...Teşekkür ederim.
      Şimdi yorum kutusu açılması gerekir di,görebiliyor musun ? Merak ettim şimdi.

      Sil
  6. Tam diyecektim ki,aa hepsi açmış bak,soğuktan küsmemişler,diye;içlerinin kötülüğünü ağaca püskürten yaratıkların marifetini gördüm.Ne diyeyim ki....Her şeye rağmen doğa direnmeye devam esiyır,hala umut var demek ki,gülümse bacım,hatta Topiş'ke gezerken,tenha bir köşede ,kocaman bir kahkaha patlat,o boyanmış ağacı da kimseye çaktırmadan öp.Uf olmuş ablası ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdam öyle yapayım en iyisi,bir kahkaha atmalı,etrafımızdaki kötülere,
      Sende bilirsin bilenler densin bilirim,kötülere inad kahkaha küfürdür aslında.
      Topiş kadar zekâ ve vefaya sahip olmayan duyarsızlara karşı.
      Çıaktırmadan öpeyim he valla,belki canının acısı azalır belki...

      Canım benim sağol,
      İçimi ferahlattınız,yine sen...ve... güzel bloğ arkadaşlarım.

      Sil
  7. Çok güzel resimleri çok güzel anlatmışın.
    Nerelerde çektin bu kareleri Merih?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilim yettiğince anlatmaya çalıştım.
      Teşekkür ederim,Yasemin.

      Eryaman'da Topiş'le benim her gün gezdiğim doğal parklarda;

      Sil
  8. Baharı, doğayı, insanları sevenler bir başka türlü baharı bekliyorlar. Sabırsızlıkla, özlemle, heyecanla.
    Bu yıl da baharı gördük, bahar bayramına yetiştik sevgili Merih.
    Bu güzel fotoğraflardaki gibi baharlar yaşayalım diliyorum.
    Bahar bloğuna da gelmiş.

    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makbule'ciğim;
      Beni anlamanız ne güzel,çok teşekkür ederim.
      Gerçekten çok meraklanıp-sabır gösterdik gelsin güzel günler HAYIR lısı ile artık,
      Ne güzel dilekler bunlar hep beraber daha güzel baharlarda inşallah.

      Blooğuma da bahar gelsin istedim.
      Sevgiyle...

      Sil
  9. Bloğun da renklenmiş, çiçek açmış sen gibi ;) Baharın mis kokusu geldi burnuma.Güzelliği paylaşmak için inadına yeşerip 'biz de varız' der gibiler.

    YanıtlaSil
  10. İnsanlar hiç acımıyorlar, her şeyi hızla tüketiyorlar. Benim gözüm de hep ağaçlardaydı. Tomurcuklar kabarmıştı. Geçen gün kar yağınca ödüm koptu. Neyse ki bir şey olmadı. Dün hepsi, mısır patlağı gibi açılıverdi :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Beyaz Sardunya ;
      Allah'dan etkilenmediler evet sen de çok duyarlısın biliyorum canım ,ne yapalım Allah akıl-fikir versin herkese...
      Sevgiler.

      Sil
  11. Bizede yollasaniz ya o bahari. Hala bahcemizdeki elma agaci yosunlu dallariyla kupkuru duruyor:)
    Bizde mi sprey boya.... yok caniiimmmm, biz pavelerin ustunde boyadik herseyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne...? sen yapmazsın öyle şeyler.Kandırıkçı seni.
      Mevlüdem öyle-böyle değil resmen bütün bir küçük ağacı spreyle bildiğin boyamışlar.

      Baharı üffffledeeediiikkkk aldın mı ? Nasıl ne güzel kokuyorlar değil mi ?

      Sil
  12. Biz geriden geliyoruz, çiğdemler açtı şimdilik.
    Ahh o insanoğlu, onun gibi zalimi yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkan'nım zalimlerden Allah bizi korusun her zaman,özellikle yavrularımıza hep güzel-iyi niyetli insanlar rastgelsin kuzum...

      İç anadolu'nun bazı kısımları hep geç gelir,gelinçe de baharına doyum olmaz.
      Sağol canım...öpüyorum seni ve Hilmi'mi...

      Sil
  13. Bahar yüzlü kadın!
    Ne güzel anlatmışsın çiçeği, börtü böceği.
    Ne güzel anlatmışsın insanın sorumsuzluğunu, gadarlığını
    Ne güzel anlatmışsın doğaya saygısızlığımızı




    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yüreği,yüzünün güzelliği ile bütünleşmiş kadın.
      Ne güzel iltifat bu böyle,ben bahara yüz sürdüm de ondan,sevinçim yansımıştır.
      Eeee doğa bu kadar duru ve teslimiyetlci olunca da anlatmak zor olmasa gerek.
      Türkan'cım çok teşekkür ederim.

      Sil
  14. Merihh buralarda da meyveler çiçekteler eğer kar yağmazssa yanmazlar ama pekde kar yağacak gibi değil aslında bir ağaç bu kadar çok açınca biraz çiçeklerinin azalması lazımmış ya karda ,ya da ayazda çünkü, o kadar çiçek meyve olursa dalları tartmaz.
    Ahh insanlar mayasında kötülük olanları Rabbim ıslah etsin.
    Sevgi ve selamlar şekerim.

    YanıtlaSil
  15. Bloguna da bahar gelmiş Merihciğimin :))) Çok daha sevilesi olmuş senin gibi ♥

    YanıtlaSil

Yorum Gönder